Önskar hela världen en God Jul!

Nu när jag äntligen är inne på datorn en sväng så kan jag väl skriva några rader i min bortglömda blogg..
På senaste tiden har jag haft lite fullt upp med laborationer som ska göras och skrivas en labbrapport om och självklart tentorna som jag måste råplugga inför..
De senaste dagarna har jag  pluggat från åtta på morgonen till efter elva på kvällen.
Men men.. nu idag har jag gjort klart två laborationer så jag är glad! Det tog tid och krävde en del arbete, men nu är det gjort!

Borde gå och packa lite snart nu.. Ska åka ju åka till min kära syster imorgon, vara där några dagar och sedan åker vi hem tillsammans till jul.
Känns så BRA att äntligen få komma hem till massa människor som jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Renate

Äntligen ett livstecken från dig. Hälsa till din syster i morgon.

2008-12-17 @ 21:33:50

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0