Efter en dag i en buss

Vi i klassen som går inriktningen design har vart med i en tävling som heter Design Open och som ligger i Sundsvall. Idag var det dags för den efterlängtade prisutdelningen så vi satte oss på en buss i timmar för att ta oss dit. När vi väl var framme så visade det sig att det inte gick så bra för oss som vi hade hoppats på (årets största underdrift). Så det var bara att sätta sig på bussen för den långa resan hem igen, hehe.
Som tur var så gick  jag, Lina och Ecke på en rolig hår och modevisning som gjorde att man blev lite gladare trots allt.
Imorgon så ska jag arbeta med mitt skolarbete hemifrån. Jag ska nämligen karva fram en modell till mitt projektarbete från en stor klump av något blått plastmaterial. Men innan så ska jag åka och inhandla lite verktyg. Det ska faktiskt bli lite spännande att se hur det kommer att gå för mig, haha! 

Bye! 


Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0