Lördag på Centro

Igår bestämde sig Nathalie och jag att vi skulle ut en stund. Eftersom det är helgen före löning nu så trodde vi inte att det skulle vara så många ute, vi tänkte att vi skulle kunna sitta bara hon och jag och umgås lite bara. När vi kom dit så var det inte alls mycket folk där, vi trodde att det skulle bli som vi tänkt oss. Fast när klockan började närma sig halv tolv så hade det kommit fler folk och det var nästan helt fullt på lilla Centro, haha. Och jag som trodde att jag skulle komma hem tidigt, på grund av att jag jobbade idag, fick ju helt fel på den punkten med. Halv fyra så snubblade jag in genom dörren...

image4

Hehe. När man såg bilderna idag (när man var nykter) så var dom inte lika vackra längre.
Det här var nog den seriösaste.


Bye!

Kommentarer
Postat av: Timmie

okej ^^ hoppas du inte var allt för seg på jobbet.

Puss på dig Älskling

2008-02-24 @ 23:20:06

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0