Nu är jag hemma, god natt!

Kom alldeles nyss hem!
Efter jobbet idag så åkte jag inte hem, utan jag satt kvar på bussen oc följde med den ända in till Gävle. Jag och Lina ville biljarda lite :) Men vi började med att ta lite nachos och en varsin cider och i den vevan bestämde vi oss för att det var nog roligare att dricka lite, prata lite och bara mysa istället ;D Trevligt var det.
Och sen kom henes knäppa vän Joel och hans nästan ännu knäppare vän Jonas. men de var trevligt sällskap :)
Men nu så ska jag gå och lägga mig. Han ännu en arbetsdag som väntar imorgon, och dessutom så lär jag nog anmäla min stackars, stulna cykel stulen :P
God natt!

Denna bild fanns som exempel bild på datorn jag sitter vid :P Ganska fin tycker jag.

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0