Otursdag!

Vad jobbigt det är att jobba! Varför kan inte pengar växa på träd? :P
Hade velat haft ledigt imorgon så jag bland annat kan vara med min älskling Lina som har ledig vecka, men det fick jag inte.. chefen tyckte att jag borde jobba istället..
Eftersom jag ändå klagar kan jag ju berätta att jag har haft en otursdag idag, med stulen cykel med mera :P
Lina tyckte synd om mig, jag tackar för sympatin ^^
En bra sak är ju iallafall att dt nu bara är två dagar fram till en efterlängtad helg :D

Blir tidig kväller för mig ^^

Kommentarer
Postat av: Hampus

Noes, snodd cyckel ;(? Tråkigt, men det kommer bättre dagar :).

2008-07-10 @ 01:45:36
URL: http://hampushedin.blogspot.com

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0