Sista arbetsdagen! (tills på måndag)

Fredag! Äntligen :D
Guud vad härligt det ska bli med helg! :D
Min älskade syster kommer hem idag. Saknar dig
Och ikväll ska jag och Hampus kolla på film hemma hos han :) ska bli kul :)
Jag vet inte vad det blir för film men jag gissar på en skräckis :P
Nä nu ska jag äta frukost, snart svälter jag :P


Bara en sak till. Jag får mystiska sms nu från en Jacob som inte vill berätta vem det är.
Jag tror inte jag känner nån Jacob. När jag frågade vad det var för en jacob så skrev han bara "gissa tre gånger".
Jag gillar inte sånna lekar. Så nån dryg människa vet jag iallall att det är nu.

--uppdaterat--
Den mystike smsaren var en knasig gammal klasskompis. ^^

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0