Min mys-helg

Måndag.. Jobbat, men fick sluta tidigare, weeiii!
Den här helgen var den mysigaste helgen jag haft på länge!
I fredags så åkte jag och Lina och shoppade lite och det är ju alltid kul :P På kvällen så gjorde vi ordning de godaste hamburgarna enligt Linas recept (med andra ord: inklusive rostad lök, bacon och lite ost) det kan även ha vart det mest onyttiga jag ätit sen jag-vet-inte-när.
Och i lördags så hade jag en jättefin kväll med Hampus, trots den asläskiga skräckfilmen vi såg.


Skräckisen vi såg var på spanska så jag kunde inte hålla för ögonen heller, då missade man ju dialogen :P
Vi kollade även på filmen No country for old men som inte direkt handlade om vad jag hade tänkt mig, och som ganska ofta var ganska förvirrande, men jag gillade den :)
Men ärligt talat så var det inte filmerna som lockade. Det var sällskapet :)
Jag hade jättetrevligt, vi myste som om det inte fanns en morgondag :) Sen nästa morgon åkte jag hem, och han tillbaka till lumpen.
Nu längtar jag till nästa helg!

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0