Bakfylla..

Jaha idag så mår man som man förtjänar :P
var ut igår och hade faktiskt riktigt roligt, drack dock för många lakritsshots..
imorse så velade jag verkligen inte vakna. men jag vaknade iallafall på grund av att katten stog alldelles vid mitt huvud och jamade. sedan bet han mig och rev mig lite när jag inte kliade honom bakom örat. det var jobbigt.
sedan har jag mest bara sovit och halvsovit idag och sett ut som ett spöke. det är inte förren först nu som jag börjar känna mig som en människa igen :P
men men. som sagt så mår jag ju som jag förtjänar.


tog dessa från Nathalie.
den översta bilden föreställer de två som jag gillar allra mest :D
den nedersta bilden blev mest bara suddig :P och jag undrar om jag håller på och ska säga nåt?

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0