Igår

Sååå.. igår gick Lina och jag till Kharma och vi fick även med oss Ecce :) Vi dansade och hade kul :)
Sen så började vi prata med några som åkt hit till Sandviken för att spela biljard (var väl nån tävling eller så?) och när jag hörde att en av killarna var en av de tio bästa i Sverige så (dum som jag är, och full som jag var) utmanade jag honom i biljard. Självklart trodde jag att jag skulle vinna.. Men det tog cirka 15 sekunder för honom att vinna. Det roliga i spelandet tog slut ungefär lika snabbt. Så det slutade med att jag förlorade STORT. Lite sårat ego fick jag ;P haha!
Man kan inte va bra på allt!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker det nästan är för varmt just nu :S lite regn vore faktiskt inte fel! vad ska du göra idag`? :D

2008-06-07 @ 11:14:24
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: Ecce

Ida, lägg ut bilden inifrån Kharma ;)

2008-06-08 @ 19:11:23
URL: http://eccee.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0