Student 2008

Imorgon är jag en lycklig student :D
Jag kommer att ha på mig klänningen som mormor sydde åt mig, fast utan det där bandet (se tidigare inlägg  :D )
Och håret ska jag nog ha i fläta. Jag tänkte först ha lockar men flera har tyckt att jag borde ha det i fläta. Dessutom ska det ju kankse regna imorgon ( jag har förberett mig genom att köpa en vattenfast mascara ;D ) och syrran påminde mig om att de där lockarna skulle se ut som skit efter ett kort tag i regnet :P

Jag längar till allt! Till champangefrukosten med jordgubbar, till flakåkningen, till studentskivan, och självklart till festen på kvällen ;D
Det ända som jag kankse INTE längtar till är väl då vi ska sitta i kyrkan och framstå som städade ungdomar.
Men men.. Jag längtar till morgondagen väldigt mycket!  :D :D Jag har så stora förväntningar!

Kommentarer
Postat av: emma

va kul :) jätte söt klänningen var

2008-06-13 @ 16:05:31
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Clara

åå, va härligt:) jag har 4 år kvar:P



jättesöt klänning måste du hälsa mormor:)

2008-06-14 @ 16:56:22
URL: http://strawberrytree.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0