Tillbaka från vildmarken!

Nu har jag precis kommit hem! Jag har varit i en stuga i värmland från i torsdags till igår. Vi hade inget rinnande vatten och vi (jag, emma, lisa och joel) fick sova i farstun. Jag ska väl inte klaga men lär iallafall säga att bilresan ner var det roligaste med resan trots bilköer mm.
Sen igår åkte vi tillbaka till Stockholm. Och det var helt underbart att äntligen kunna ta en dusch och tvätta av sig all vildmark ;D
Men nu är jag hemma igen. Härligt. Synd bara att man ska jobba på måndag..
Och jag har många fina bilder från värmland som jag ska lägga upp. Men det får bli lite senare. Det var iallafall jättefint där!

Kommentarer
Postat av: Clara

ja, visst var dem nice;P kollat på fotbollen något då?

2008-06-22 @ 22:12:10
URL: http://strawberrytree.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0