Hemma igen, och jag har fyndat ;D

Hemma igen! Vi avslutade våran mysiga roadtrip med att gå på bio, Sex an the City.
Det var roligt att bara vara ute och åka lite. Vi var in på en antik-loppisaffär efter vägen och tittade.
Slutade med att vi kom ut därifrån med en bålskål åt mamma, ett ostfat i marmor åt Emma och ett bälte och liten väskplånbok åt mig ;D

  


Jag menar "LE BAG". Härligt va? ;D
Gick på 15 kr dessa två :)

Vi var åkte runt lite och var borta i cirka 7 timmar. Innan vi åkte hem så åt vi inne i Falun på ett ställe som hette Banken bar och bistro. Jättegott!




De här bilderna tyckte jag var lite sköna ;D

Kommentarer
Postat av: Clara

haha, kul bilder!

2008-06-25 @ 19:30:18
URL: http://strawberrytree.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0