For the Body

Idag på jobbet fick vi som jobbade en varsin t-shirt. Min har storlek Medium. Jag kan nästan ha den som en klänning ;P Men troligen kommer jag nog aldrig använda den, förutom att ha att sova i kankse ;P

Men men...
Just ja! I onsdags så köpte jag lite smått och gott (ett puder, en marcara och ett ansitsrengöringskum med aloe vera) på The Body Shop och fick då en give away.

Jag fick en necesär som innehåller
en Body Butter som doftar helt underbart!
en dagkräm med aloe vera, samma som mitt rengöringsskum
en EdT med doften Aqua Lily, luktar verkligen vår :)
och till sist en volymmarscara, samma som den jag köpta, bara mindre

Favoriten var helt klart asken med Body Butter. Doften var alldeles.. alldeles underbar ;D


Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0