Min kväll igår

Frukostdags! :D Klev ganska nyss upp.. det blev sent igår. kom inte hem förren runt halv 5.

Efter jobbet igår så kom jag hem ganska lagom till att kort-trixs-killen i Talang 2008 skulle fram och visa vad han kunde. Duktig är han kan man ju lugnt säga. Sen när han gjort sitt så skulle vi äta mumsig lasange :D gott! efter det så var set bara att skutta in i duschen en snabbis och sen dra på sig lite kläder så kom Lina och Sandra och hämtade mig. Vi var först hemma hos Lina och hon sminkade mig (jättesnygg vart jag ;D ) och drack även en del :P
Sen drog vi till Karma och kön utanför var helt galen. Jag blev väldigt nertrampad och folk knuffades så till sist gav vi upp. Det var liksom inte värt att stå och köa på hederligt vis, så vi lärade först mygla oss ut ur kön (som faktiskt mest var en stor folkhop istället för en kö där folk står på rad) och gick fram mot slutet av kön och mygla in oss där istället. Så vips var plötsligt inne :D ! Där inne dansade vi och hade det trevligt :D Efteråt så drog jag, Sandra, Lina, Linas ragg och Linas raggs kompis hem till den sistnämnda och vi satt och umgicks lite och spelade guitar hero ;D Sen drog Lina och hennes ragg :P och efter ett tag så bestämde även Sandra och jag oss för att det var läge att dra oss hemmåt.
Vad underbart det var att lägga sig i sängen hemma sen :P Sov hur länge som helst imorse :P
Det var en lång dag igår. och jag vet inte hur många blåmärken jag har nu efter köandet och även efter cykelfärden hem (tack för att du tog det så lugnt och försiktigt när jag satt på pakethållaren, Sandra :P ), men iallfall så var det helt klart värt det! :D :D

Kommentarer
Postat av: Sannah

Åh, tack så jättemycket:)

2008-05-24 @ 17:25:46
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah, du vet ida, det är ju inga problem med att ta det lugnt!;D det var jag bra på!:D:D eller så inte ... fick du fetaste blåmärke eller nått?:O:P

2008-05-24 @ 18:01:48
URL: http://saaand.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0