Min mormor

Jag läste i en blogg tidigare idag om en tjej som har en mormor som inte riktigt förstog internet. Hon hade hört talas om att det fanns barnporr (eller nåt) på internet och hade ringt denna tjej och frågat om det fanns på hennes internet också. ;P ( hoppas det inte gör nåt att jag skriver om hennes inlägg såhär :P )
Men min mormor är mycket häftigare :D Hon har koll på det här med internet och datorer. Hon har egen hemsida och brukar ladda hem filmer, serier och musik. Jag är så stolt :D

Kommentarer
Postat av: milla

Din mormor kanske inte är 83 år ;) Men jag kan berätta
att min mormor har stenkoll på kändisvärlden. Hon vet precis vilka som dejtar, gifter sig, skaffar barn, vilka som är homo. Ja allt. Jag har noll koll på skvaller. Mormor vet allt =)

2008-05-08 @ 00:05:35
URL: http://stromblads.blogg.se

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0