mys för fötterna

Nu har jag precis badat fotbad :D vad skönt det var. Syrran gjorde det så då blev jag också sugen :P
Vi hade inte nå badsalt hemma, men syrran hittade ett "recept" på internet.
Så nu har mina fossingar fått bada i olivolja (mjukgörade), honung (återfuktande), rosmarin och ingefära (ska motverka kalla fötter) + havssalt. Det blev en liten cocktail ;) Men nu har jag fått underbara (och kryddade ;P ) fötter iallafall!


image139

Hehe det där var nog inte min bästa vinkel ;) Jag har hunnit få på mig strumpor också så att dom ska kännas nybadade längre :P hmm.. jag tror jag har fått lite färg på mig från solen idag :D


Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0