Bråkigt värre..

Jag tror att SJ är bland det bråkigaste man kan hålla på med!
Jag bokade biljetter hem (och tillbaka) igår. Fick reda på idag att jag kan åka hem tidigare. Jiipii tänker jag då.
Jag surfar in på SJ så fort jag kom hem efter föreläsningen på skolan. Jag avbokar hemresan. Sedan ska jag boka en ny resa.
Och de kraschar hela SJ´s hemsida.. Oh no! tänker jag då.
Jag sitter och försöker och försöker och känner paniken komma krypandes. Jag vela ju hem.
Sen när nästan hela mitt tålamod är förbrukat så fungerar det äntligen!!
Så nu är jag hemma 19.19 istället för 21.21!! :D
Jag har en nästan 4½ h resa att se fram emot nu..
Jiipii!

Kommentarer
Postat av: mormor

Välkommen hem Ida, trevligt att både du och Emma kommer hem samtidigt.

Kram mormor

2008-11-07 @ 13:14:49

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0