depp, depp

Idag är jag lite deppig, på grund av två anledningar.
Den lite mindre viktiga anledningen (även fast det också svider riktigt mycket) är att jag igår hämtade ut min tenta som jag skrev runt tre veckor sen. Matematik-tenta. Den fick jag ett rejält U på. Så det blev som jag förutspådde:
God jul ekvation!  (Syftar på att jag kommer att få lov att räkna massa matematik i jul)  :(

Den andra anledningen är att min älskade pojkvän just nu sitter på sjukhuset istället för hemma hos mig. Redan igår mådde han dåligt och så, så jag sa att om han inte mådde bättre imorgon (idag) så skulle han inte sätta sig på tåget till mig.
Imorse innan dagens ända föreläsning så pratade vi på telefon och han berättade att han var på sjukhuset och tog blodprov och grejjer. Jag är riktigt orolig. Vill inte att det ska hända nåt hemskt...
Saknar honom också, det var så länge sen vi sågs nu.

Och en till grejj.. Jag läser en kurs som heter Kretsteknik. Till den kursen hade jag behövt en bok. Denna bok finns inte att köpa. Den finns inte ens i Europa (tydligen, hörde nånting om det idag). Jag börjar oroa mig för denna kurs också, att jag ska få ett till U bara för att jag inte kan räkna några uppgifter, bara för att jag inte har den där boken......

Men nu ska jag ge mig, ingen blir gladare av att jag sitter här och deppar.. Jag hoppas att jag oroar mig i onödan.






uppdaterat 18:00
Har nyss pratat med Hampus och han ska snart göra ultraljud för att se om han ska behöva opereras eller inte.
Jag hoppas att han inte ska behöva det. Hoppas verkligen att det ska bli bra.
Jag är glad för att jag fått lite uppmuntrande ord på msn. Det är alltid nåt, och de orden ger mig väldigt mycket. Ibland kan jag behöva peppas lite. Som idag till exempel.

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0