♪♫♪

Idag ha det varit en riktig slappis-dag. Jag har inte gjort nånting alls... Det har faktiskt varit riktigt skönt att kunna varva ner lite en dag. Men imorgon blir det plugga av!
Efter helgen så ska jag även köpa ytterligare en dyr, tung bok som jag måste ha..

Men jag ska nog ändå göra nånting rätt idag och åka och handla lite. Det börjar bli lite dåligt utbud i mitt kylskåp.
Å andra sidan så äter jag ju faktiskt mindre nu när jag har börjat träna (tränade måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Jag är så duktig). Hande ingen aning att det här med mat skulle bli så dyrt och drygt.

Och jag har fått mig en kalldusch. Jag är riktigt dålig på att höra av mig till mina nära och kära ( det är faktiskt en av anledningarna till att jag har den här bloggen, så att folk ska kunna läsa här då och då). Men jag ska bli bättre. Jag ska höra av mig mer! Absolut! Jag börjar imorgon!

Mitt mobila internet är ortoligt seeegt! Flera gånger har jag velat slänga ut skiten genom fönstret! Men det skulle nog inte göra nåt, eftersom jag bor på marknivå. Om jag skulle slänga ut datorn (eller dongeln) genom föntret så skulle den nog inte gå sönder. Jag skulle helt enkelt kunna kasta ut datorn genom fönstet och sedan gå ut och hämta den.

Ikväll går det en Beck-film. Hoppas bara att jag har den kanalen.. Beck är bäst!

Och om nån undrar ur det går med lägenhetssökandet just nu, så kan jag säga att jag fortfarande kammar hem noll. Men jag ska göra en intresseanmälen på en lägenhet snart och se vart  det leder...

Bara lite tankar jag haft idag..



Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Ida!

Vad bra att du uppdaterar bloggen så vi får veta hur det går för dig med skola, träning och det viktigaste av allt att du äter ordentligt för att orka med allting.

Nästa gång du kommer hem ska du få matlådor med dig från mig som du bara har att värma.

Jag är hemma hos er nu, mamma sover och jag broderar. Släppte nyss ut Isaac så han får kissa ifrån sig, han sitter säkert på bron nu och väntar på att få komma in.

Må så gott!

Kram från mormor

2008-11-16 @ 09:50:56
Postat av: Ida

Mormor



Det är så snällt av dig att du tar hand om Isaac :)

Man ser verkligen hur glad han blir när du kommer.

Och matlådor tackar jag och tar emot :)

Hälsa gärna mamma från mig!

Kram kram

2008-11-16 @ 12:31:41
URL: http://idanordlof.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0