inte lika depp nu

Har fått reda på att nu är Hampus hemma igen, och han har inte lika ont nu, Det känns bra för mig, måste jag säga.
Kankse, kankse att han dessutom kan åka till mig imorgon, om han nu inte måste operera. Han vill inte operera sig, vill inte ha det fula märket.
Först hade jag tänkt att bara sitta hemma och deppa. Men Jennie (från klassen) SMSade mig och undrade om det verkligen var bra att jag var ensam, och att jag istället kunde komma över och mysa med henne och Johanna. Jag tyckte att det lät mycket bättre. Så om runt en halvtimme tar jag bussen till Campus för att hänga lite med Jennie och Johanna. Sen ska vi på musikquiz. Kul.
Så nu är det inte lika deppigt här.

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0