Det är ingen big deal.

Jag har ju nyss skaffat mig en liten allt-i-ett-maskin som pryder mitt skrivbord. Men jag tänkte nyss att den även ska få göra rätt för sig och få arbeta lite. Jag har nyss provat skriva ut med den, och även scanna. Jag gillar att den är så enkel att ha att göra med. och resultatet är jag faktiskt tillräckligt nöjd med :)
Präktig maskin, det där.

Jag kan ju inte visa upp utskrifterna på ett vettigt sett, men jag kan visa scanningsbilden :)
Såhär vart den.


Emma, om det är intressant, så heter den HP Deskjet. Finns på SIBA mm och kostar 499:-
:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Ida. Kul att du är nöjd med din maskin.

Lycka till med bowlingen,vi får väl läsa på bloggen!!!



Puss Mamma

2008-10-03 @ 16:42:56
Postat av: mormor

Vad du är duktig med din blogg Ida, puffa på din syster så hon skriver i sin också.

Vilken läcker bild du lagt in!

Här har det regnat mest hela dagen, trist.

Vi ses väl nästa helg när du kommer hem.

Må så gott och kramar från mormor.

2008-10-03 @ 19:53:34

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0