Hooockey

ikväll har jag varit på en ganska kass hockeymatch, färjestad-linköping.  färjestad förlorade med tre-noll. pinsamt.
Jag är egentligen inte intresserad av hockey, utan jag följde bara med för att det är roligt att hitta på saker, och det är ju alltid trevligt att få insupa lite av den lokala atmosfären (oj vad fint jag uttryckte mig där). Fast det verkar som om det tillhör vissa saker när man ska se match och vi insöp några öl också. Men det var en trevlig kväll faktiskt, även fast vissa personer (Bea, tillexempel) hade kankse lite väl trevligt...
Och jag sitter nu och funderar om "Karlstads stoltheter" är ngonting att vara så stolt över... För, kom igen, tre-noll??

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0