Inget roligt, bara läxa

Movienight!! Igår var det filmkväll med några från klassen och en från 2an. Vi såg på Karate kid och The garden state. Idag blev det ingen filmkväll för min del dock. Hade en uppgift att skriva och lämna in. Lite synd det.
Nu hade jag tänkt att göra en liten hissa-och-dissa-lista från igår, med tanke på filmerna vi såg.

Hissa:
Filmen Karate kid (kul film med en galen och rolig kines, man kunde skratta lite åt huvudrollsinnehavaren också.)

Dissa:
Filmen The granden state (deprimerande, konstig film. Eller "tjejfilm" som Magnus sa. Dålig iallafall.)

Ingen lång lista, men håll till godo.
Och imorgon blir det så pass spännande att vi hela IoD och Maskin ska åka på studiebesök. Vi ska åka till Rolls Royce samt Axcell. Kan kankse bli kul. Det visar sig.

Kommentarer
Postat av: ellinor

GARDEN STATE ÄR DEN BÄSTA FILMEN SOM FINNS!

Så den får du inte dissa :(

Då blir jag ledsen!

2008-10-07 @ 00:37:00
URL: http://saaf.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0