Gårdagens äventyr

Igår var några av oss Idioter* iväg och bowlade. Innan hade vi träffats för lite pizza och kortspel (kortspel innebär givetvis nån form av dryckeslek). Sen drog vi till Score för lite bowlande. Det var lite krångel med datorerna, så efter ca 45 minuters spelande så slutade vi spela, fick tillbaka våra pengar och gick lite lätt besvikna vidare. Det var lite synd för vi hade ju allihopa sett fram emot att bowla lite, men det var bra att vi åtminstonde fick pengarna tillbaka trots att vi hade spelat ganska länge.

Men vi drog vidare till The Bishop Arms, tror det heter så, där det faktiskt är åldersgräns 23 år. Men det vart inga problem, jag fick glatt följa med de stora barnen in. Där inne skulle jag gissa att medelåldern var ungefär 50.
Och där inne delades ut våra bowlingpengar. Jag spenderade mina slantar på en jättegod drink som hetet Haba haba. Skitgod. Jag rekomenderar den.

Men det stället tröttnade vi på ganska fort och efter lite om och men så drog vi till utestället Arena där vi dansade och hade de bra :)

Men det var en ganska trött Ida som kom hem sent inatt.
Men det är värt det, för alla hade roligt. Nu har jag även hört att det kankse eventuellt blir filmkväll ikväll :)



* Idioter= folk från I o D. Just igår var det mest oss från 1an, några från 2an och kankse 2-3 st från 3an. Totalt ca 20 pers.

Kommentarer
Postat av: gabbie

mm det ska jag göra :)

2008-10-06 @ 15:02:57
URL: http://gabbie1234.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0