Jag var hemma, men nu är jag tillbaka.

Så var man hemma (i Karlstad) igen!!
Helgen har varit kanooon :) Jag har hunnit träffa familj, släkt, vänner och pojkvän, så nu känner jag mig ganska nöjd. Trött, men nöjd.
Var även ut i Sandviken och såg Björn Rosenström på Lobby. Det var helt ok. Jag gick dit bara för att träffa folk, inte för att Björn Rosenström var där. Jag är inget stoort fan :P
Innan Lobby var jag och Lina på Church Street och käkade. Mums. De har så god mat och goda, stora drinkar ;D

Sen på söndag så var det dags för hemfärden.. Hade lite sällskap på tåget den här gången iallafall. Trevligt, trevligt :)
Sen så blev tågresan lite roligare också när en liten unge, som var hög på socker, började sjunga "En sockerbagare".. Det var nästan sött faktiskt. Nästan. Om man inte hade varit så trött..

   
  
Trevlig kväll, det där.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Ida!

Trevligt med sällskap på tåget, det var Lena (Jennys mormor) som talade om att ni var på samma tåg, annars hade jag inte vetat om det.

Hoppas du har lika fint väder som vi har idag, sol från klarblå himmel och 7 plusgrader.

Må så gott!

Kramar från mormor

2008-10-14 @ 08:31:36
URL: http://www.123minsida.se/monashemsida1

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0