Bygga båt (flotte iallafall)

Ikväll blir det till att bygga flotte!
Då är det bra att jag har lite frigolit hemma efter att ha köpt den där TV´n. Som jag för övrigt inte har kopplat i än. Men men, det är väl bra att det där TV-köpet äntligen har kommit till lite nytta ^^
Sen blir det flott-race på onsdag, jag får följa upp med den spännande utvecklingen..

Idag stog det skiss-teknik på schemat, och det var precis vad det lät som. Trots att det är otroligt mossigt så får vi lära oss hur vi ska rita upp olika ritningar för hand. CAD (computer-aided design) kommer senare :)
Detta ska vi även ägna oss åt imorgon, dåvi börjar kl 1500 ;D Hurra för sovmorgon!

Men nu måste jag kila! Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är full rulle det kan jag förstå med alla aktiviteter. Själv har jag varit och klippt mig idag det var en stor händelse för mig, äntligen kom jag till frissan som förövrigt sa lite försiktigt att jag inte hade så mycket frisyr kvar (innan hon klippte mig)

Puss och kram Mamma

2008-09-01 @ 22:00:03

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0