If I could..





Just nu känner jag mig lite enam.
Min söta pojkvän, som jag tycker så mycket om, åkte hem idag runt 7-tiden. Det har vart en jättefin och väldigt trevlig helg. Det gör bara den här ensamheten mer ensamt.

Vi såg på bio, WALL-E, som är en otroligt söt film. Den hade mer djup än vad jag hade förväntat mig och var en bra och väldigt mysig film.
Så ni som inte har sett den än, gå och se den :D

Just nu försöker jag göra lite läxa, men nån granne här spelar någon slags bongo-trumma, haha
Jag vill flytta härifrån...




Ohh.. nyss fick jag höra en söt och självupplevd kärlekshistoria av en vän.
Såhär gick det till:
Min vän var på en fest och såg en snygging där. Hon sa till sin syster att det där är en sån där kille man bara inte får (eller nåt sånt). Sen drar hela gänget vidare till nån klubb, och då börjar faktiskt min vän och denna snygging att dansa lite, prata och skratta. Det blir en kyss. Allt är frid och fröjd. Dessa två människor tycker om varandra.
Låter som en söt liten saga.
Förutom en liiten irriterande detalj.
Dagen efter får hon reda på att han har flickvän.

Men! Så vitt jag vet så är det sant att dessa två människor tycker om varandra på riktigt. Och vad skulle jag vara för vän om jag inte önskade min vän lycka till?
Lycka till! Jag hoppas ni båda två kan se tillbaka på den lilla ironiska händelsen och skratta nån dag!


Nej, nu måste jag göra kväller. Tidig morgon imorgon.
God natt bloggen. God natt läsare.



Sov gott!

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0