Jag försöker vara duktig

Idag har jag pluggat som en häst, och ändå är jag inte klar än!!
Jag är iallafall snart klar med en presentation som jag ska hålla imorgon. Den blir nog bra. Det känns bra iallafall.
Jag längtar efter sömn nu, men än är det saker som måste bli klart :P

Jag hjälpte även min goda vän Bea med skissteknikuppgiften också (var lite svårt över internet, men jag grejjade det!). Jag gjorde lite fina bilder i Paint som jag vill visa upp.
Så, för er som alltid undrat:
Såhär gör man en kub i perspektiv


När du gjort en tjusig kub, så fixar du skuggningen såhär




Sådär! Du har nu en alldeles egen, snygg kub.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Ida!

Hoppas du har det bra.

Här har vi sol idag men kallt brrr, usch det var frost på gräsmattan i morse, men hoppas det dröjer länge innan snön kommer.

Må så gott!

Kramar från mormor

2008-09-30 @ 09:23:26
Postat av: ellinor

tjuuusigt tjejen!

2008-09-30 @ 15:54:22
URL: http://saaf.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej Ida

Du är duktig och så snäll när du även hjälper Bea.

men....det blev sent....det är viktigt att du sover ordentligt

puss mamma

2008-09-30 @ 19:20:21
Postat av: bettan

Hej Ida!

Vad duktig du är!!!! Kanon tjejen! Du kommer tjäna stålar i framtiden!

Kanske du o Emma är sugen o gå ut med er "gamla " kusin när ni är hemma ngn helg framöver??

kram Bettan

2008-10-02 @ 15:48:08

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0