Nu kommer uppdatering

Hej vänner :D
Har inte orkat bry mig om nån uppdatering här på ett tag, men här kommer den.
Denna helg har varit jättefin och mysig :)
Sötnosen Hampus har varit här och hälsat på, han följde även med på min nollning :P Men det blev inge nolle-vin den gången, så vi klarade oss ganska bra ^^
I lördags skulle vi (vi i IoD) klä ut oss till kannebaler och ha olympiad mot kulturvetarna som skulle klä ut sig till tallebaner.
 Det skiter jag i, tänkte jag och stannade hemma med Hampus.
Men nej nej, då ringer en av faddrarna och berättar för mig att jag minsan ska pallra mig dit. Damn! Så det var bara att pallra sig iväg (i regnet) och samtidigt se glad ut...
Men vi kom dit lagom till att bara få reda på att våran klass vann. Weehoo!!
Det hade tydligen inte ens vart nåt värdigt motstånd.. Hehe..
Så vi gick och käkade mumsig pizza med de andra och efter det stack vi hem igen.
På söndagen så blev det sorgset farväl och sedan stack pojkvännen min..


Och just nu sitter jag här i min ensamhet och försöker samla inspiration/motivation för att göra en skrivuppgift som ska in idag. Dessutom har Hampus "städat bort" papperet där uppgiften står, så jag ska nog först och främst leta rätt på det där papperet :P
Whish me good luck, ill need it..

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0