På onsdag smäller det!

Dåså. så har man kommit hem från flotte-byggandet.
Vi hade en hel del frigolit att bygga med (mina bitar var värdelösa..).
Och först stog vi mest och glodde påhögen med frigolit och fnulade hur vi skulle göra, planerade och funderade.
Sedan satte vi igång. Synd att jag glömde kameran hemma, våran flotte ser faktiskt ganska häftig ut, även fast den till största del består av frigolit och hålls ihop med silvertejp ^^
Men det spelar ingen roll! På onsdag är det vi som ska glida över mållinjen först!!

Och efter mitt besök i den gamla goa hemstaden nån vecka tidigare, så fick jag med mig en hel del matlåder (tack mamma och mormor) och dessutom en bit äppelpaj. Mums tänkte jag nyss och skicka in äppelpajen i micron för att den skulle bli lite varm och god. Den blev ju varm iallafall... Äppelpajen hade återgått till att vara deg. Inte mumsigt..
Hmm, men jag har fortfarande kvar en påse popcorn, undra om inte dom skulle smaka lite bättre..?

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0