Sweet Home Sandviken

snart ska jag hem!! nu längtar jag verkligen hem, det känns fint att snart få se välbekanta omgivningar :)
Jag har nyss packat, biljetten är köpt och efter skolan imorgon så är jag on the go!
Jag saknar familjen och släkten.
Jag saknar min syster, hon kommer också hem i helgen.
Jag saknar min fina vän Lina, och jag kommer även att träffa henne.
Jag saknar också min söta pojkvän.

Nu är det god natt för mig.
Och jag vet att jag vart lite småslarvig med att uppdatera bloggen, jag ska bättra mig  ^^


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ida! jag visste inte att du bloggade, kul att läsa i alla fall (=

2008-09-13 @ 17:08:13
Postat av: "Bettan"

HEJ TJEJEN! Hoppas resan till Karlstad gick bra...O förresten Grattis i efterskott såg sen du varit här att det var "Idas" namnsdag...Kram Bettan

2008-09-15 @ 15:03:44
Postat av: mormor

Grattis i efterskott Ida! Jag såg inte heller att du hade namnsdag i söndags.

Hoppas resan hem gick bra och att du har det skönt

hemma hos dig. Jag åkte till Isaac i två-tiden igår och skulle släppa ut honom men han ville inte gå ut så jag måste sätta på honom kopplet och gå ner i skogen så han fick kissa lite.

Lite slö, eller hur???

Kramar från mormor

2008-09-16 @ 13:54:50
Postat av: Nathalie

SAKNAR DIG IDA!!!!!!!!!! Du måste höra av dig nästa gång du kommer till sandviken juuuh :)

2008-09-18 @ 17:56:20
URL: http://ronjanathaliess.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0