Tänk vad lite lim kan göra

I söndags så åkte jag tillbaka till gamla goa Karlstad. Åkte 16:40 och kom hem sent, SENT...
men men, trots att det kostar mycket pengar och tar lång tid så är det ändå värt det, för att få vara hemma ett tag.

Men idag är det torsdag och just idag fick jag ett efterlängtat infall att skriva i min blogg.
Jag hade tänkt att skriva om en upptäckt som jag nyss gjorde. När jag skulle ta bort gammalt nagellack så visade det sig att superlim minsann inte går bort med nagellacksbortagningsmedel. Jag höll på att limma lite igår och passade samtidigt på att kleta in mig själv lite också. Där det hamnade lim sitter nu nagellacket fast som berg!
Vilken svår situation jag sätter mig själv i..
Man kan använda lim till mycket. Limma, till exempel..


min tumme med envist nagellack + lim i närbild

Kommentarer
Postat av: mamma

Ida, ida. Jag undrar vad du egentligen skulle limma.

Vad kommer du att hitta på i helgen??? Plugga????

Kram mamma

2008-09-18 @ 22:35:16

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0