Nytt!

Jag har skaffat en cool liten musikspelare till min blogg nu :P jag gillar den iaf. Låt nummer 3 är en som jag vet att syrran gillar ^^ Enjoy!
Och i helga kommer jag hem!! Jag och Hampus kom överrenns om att det var väldigt plusitivt, alltså positivt med ett plus!
Och efter att ha gjort lite lösa planer så verkar det som att jag och Lina ska träffas på lite fika och bio med våra varsina pojkvänner ^^ Roligt!
Nej nu är jag gaska trött, men innan jag somnar ska jag se lite på Sex and the City :D
När man sätter sig för att kolla på ett SATC-avsnitt så blir man aldrig besviken, jag älskar den serien.
Ha det bra, och god natt!

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0