Vi var bra.

Vårat prestigefyllda flotte-race var idag. Och vi var ju såå bra! Det var tre heat (det var så många flottar som skulle segla så det indelades i tre race) och vi vann vårat!!! Men när man sen mätte tiden så kom vi två i hela tävlingen. Men med andra ord så var vi ganska rejält glada när vi skulle gå därifrån.
Sedan firade vi den fina placeringen :) kul kul.

Nu kokar jag makaroner mitt i natten, för att kunna ta med mig matlåda imorgon. Och vi börjar 8015 imorgon. Ska nog iallafall börja göra kväller nu..

Och hampus kankse kommer till mig redan imorgon :D
Det blir kul isåfall,jag saknar honom :)


Jag upptäckte ensak idag. Min kamera börjar få dåligt med batteri. Jag måste verkligen ha min kameraladdare,annarsblir det inga mer bilder nu!
Men nu är jag bra sömnig..
God natt så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till er placering!! Bra gjort!! Men det blir nog en tung Torsdag om du stog och koka makaroner kl 1 på natten :-)



/P

2008-09-04 @ 09:52:37

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0