Det ni!

Som sagt så var mitt förra inlägg ett litet försök att lura någon såhär på första april.
Det gick faktiskt jättebra med kontraktskrivningen, så nu är allt klart :)

Och apropå det, nu ska jag berätta lite som inte är något skämt :)
Idag var kungen och drottningen på besök hos oss på Universitetet. Det var lite oväntat faktiskt.
Och idag har jag äntligen vart och tränat, men självklart käkade jag pizza så fort jag kom hem, som jag sköljde ner med o´boy och efteråt åt jag lite godis ;) hih. Kan inte va duktig jämt!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg du har :)

2009-04-04 @ 21:33:45
URL: http://johhannab.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0