Hemma!

NU är jag äntligen hemma.


I fredags när jag hade hyrt en riktig snyftis-film så ringde syrran och grät. Det hade tagit slut mellan henne och killen. Så där satt vi i varsin stad, grät och pratade med varann. Och sen i måndags åkte jag till henne, för att krama om henne lite.
Igår åkte vi tillsammans till Sandviken, så här är vi nu. Blir ju hemma i nästan en vecka! Så skönt :)
Nyss hyrde vi min snyftis-film som vi ska se på ikväll. Den heter "PS. I love you" och är underbar. Jag kan nästan lova att vem som helst gråter till den. Den är så mysig också.

Idag var jag på en anställningsintervju, men jag har ingen aning om det blir nåt sommarjobb av det. Vet inte om jag vill sommarjobba här i Sandviken eller vart jag vill vara nånstans. Vi får se vart man hamnar.

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0