pallar helt enkelt inte trycket

Nä nu går det inte att anmäla sig till kursena som man ska gå i höst.. Attans.
Jag tänkte ju såhär: Det där kan jag göra senare, Man kan alltid göra det senare.
Men nu är det sista dagen och jag hade korkat nog glömt bort att det är sista anmälningsdag även för de som ska söka in till högskolor i höst.
Och med tanke på att det är så svårt att få jobb (och få behålla sitt jobb) nuförtiden så väljer många att plugga vidare = högt tryck på studera.nu just nu = omöjligt att skicka iväg nån ansökan.

Shit happens helt enkelt

Kommentarer
Postat av: sandra

går man och snackar med någon på skolan som har hand om de där så löser de sig ändå :P

iaf på min skola!xD

ha de bra!

2009-04-16 @ 14:16:55
URL: http://saaand.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0