Tillbaka till vardagen (snart iaf)

Så var sommaren slut och nästa måndag är det dags att se fram emot en ny termin här i Karlstad.
Just nu sitter jag ensam här i Karlstad. Det var igår som jag kom hit med mamma, pappa, mormor och min sprillans nya (nja, nästan iaf, sen några veckor) pojkvän Oskar. Det var mysigt. Det var första gången mormor och Oskar fick se hur jag bor och de tyckte att min lght var fin :D
Men samma dag som vi kom så åkte mamma, pappa och mormor hem igen. Och eftersom Oskar lärade jobba idag så åkte även han hem till jönköping idag.
 
Men det kan nog vara bra för mig att vara lite ensam, jag har en omtenta i Mekanik imorgon. Den känns inge bra. Inge bra alls.
Men efter tentan imorgon så ska ta en liten tur till jönköping och hälsa på min karl :)

Nu ska jag ta och plugga lite. Ha det så bra!

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0