Det var bara början på slutet

I början av denna månad så fyllde jag år. Det var en söndag. Jag var hos min syster denna söndag. Egentligen skulle Hampus ha vart hos mig, men han fick sån hög feber att han inte kunde komma till mig, trots att det va min födelsedag.

Helgen efter så åkte jag hem för att bli firad. Jag hade verkligen längtat efter den helgen! Att få se många av dem jag saknar så mycket!
Den söndagen skulle jag åka tillbaka till Karlstad igen (skolan väntar ju på måndag). Men den söndagen hände nåt, jag fick reda på nåt. Det jag fick reda på handlar om Hampus, han hade varit dum. Jag vart så arg och besviken.

Vi har kunnat prata litegrann om det här, men jag hade sett fram emot att vi skulle ses och verkligen kunna prata om varför allt blev som det blev. Och kunna prata om vad som skulle hända med oss nu. Eller då.

Men alldeles nyligen blev det bestämt, att nu är det inte vi nå mer. Jag tror inte ens att han bryr sig.

Jag har ju vetat ett ganska bra tag att det förmodligen kommer att sluta såhär, men jag är ledsen ändå.
Så nu sitter jag här, ensam i min lilla nya lya, och gråter.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

usch vad tråkigt gumman =(.. Men det kommer nya o bättre=).. ja saknar dig =/

2009-02-24 @ 20:52:13
URL: http://ronjanathaliess.blogg.se/
Postat av: mormor

Förstår att du är ledsen nu, tänker på dig och hoppas det kommer att kännas bättre snart.

Många kramar från mormor.

2009-02-25 @ 14:13:06
Postat av: En gammal vän som du inte hört av på år:)

Gud vad tråkigt o höra:( Men det gäller o tänka framåt, umgås med vänner o så för att få tankarna på annat.

2009-02-25 @ 15:08:41
Postat av: Renate

Stumpan lilla, visst kan det kännas tungt när det inte blir som man har önskat, MEN några dumma pojkar passar inte för dig. Det är du alldeles för bra för.

Torka tårarna och tänk att det är inte din förlust utan det är den som inte förtjänar dig som gjort den stora förlusten.

2009-02-26 @ 18:29:18
Postat av: Ida

Vänner!

Jag var lite ledsen när jag skrev det där. Jag mår relativt bra och det är nästan inge synd om mig :)

Ni är väldigt söta som bryr er så mycket! :D

Kram på er!

2009-02-27 @ 15:58:09
URL: http://idanordlof.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0