Ikväll går jag klädd i silvertejp!

I förgående inlägg skrev jag att jag hade köpt den konstiga frukten ugli. Jag har smakat den nu, och den smakar lite som en blandning mellan apelsin och citron. Går säkert att använda den till nåt. Min ugli ska få spendera sin sista stund i mina drinkar ikväll!
För ikväll har vi sittning och temat är: "Kreativt missbruk av silvertejp". Ska bli intressant :)
Vi får se hur jag ser ut lite senare ikväll..



Min ugli i bitar, samt det som ska drickas ikväll.






En "Mimmi-rosett" i silvertejp.



Och dessutom! Jag tror att jag ommer få godkänt på tentan jag skrev igår. Tummen upp för det, tycker jag!


Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0