It´s UGLI


Imorgon är det Den Stora Dagen då många av oss i IoD ska skriva matte-tenta! Imorgon avgörs mångas öden...
Men jag känner mig faktiskt ganska lugn. Jag har pluggar och förberett mig så mycket jag kunnat. Jag hoppas på det bästa och ja tror att det kommer att gå gaska bra :)

Sen efter mattetentan så ska jag på lite taco-kväll :D Jag vet inte hur länge jag har längtat efter taco nu. Mums!
Så idag när jag skulle köpa lite avocado till tacon så såg jag en rolig sak i fruktdisken. Det är en frukt som heter UGLI!
Och visst är den ganska ful :)
Jag kände iallafall att jag måste köpa och provsmaka denna fuling, för att se om den förtjänar sitt namn :)



Den är fulare i verkligheten än vad den blev på bild :)

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0