Hej och välkommen tillbaka!

Så skulle nog min blogg säga till mig om den kunde prata.
Nu var det nämligen en månad sen jag senast skrev något i min blogg.
Det har varit som så att jag helt enkelt inte haft så mycket roligt att skriva. Jag har mest bara pluggat och pluggat dag ut och dag in, och det vill väl ingen läsa om?

Men! Allt detta pluggande verkar ha lönat sig! Idag, och för inte så länge sen, fick jag reda på resultatet från Programmeringstekniktentan: jag fick en  stadig 4a (VG)!! Jag är supernöjd.
Så nu ska jag suga på den karamellen fram till jag får tillbaka resultatet från Kretstekniktentan. Jag väntar men stor spänning (inside information: inom kretsteknik betecknas spänning med U. Man kan säga att jag väntar med stort U).

Dessutom ska jag flytta till en större lägenhet mycket snart! Jag ska flytta från min lilla cell på 18 kvm till en ståtlig lägenhet på 29 kvm. Jag kommer nog att trivas där tror jag :)

Nu är det snart läggdags för mig. Jag ska försöka bli bättre med uppdateringen här.
Hej så länge!
Kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tänkte på dig i går kväll och hur det gick för dig att somna när du var så sprudlande glad.



Isaac är hos mig idag och vi har varit ut på en kissrunda. Vi hann bara in sen kom en tjock dimma som gömmer husen här omkring.

Må så gott coh kram från mormor

2009-01-22 @ 14:24:23
Postat av: Renate

Grsttis, grattis. Både till tentaresultatet och till ditt nya boende.

2009-01-23 @ 08:55:19
Postat av: mamma

Hejsan vännen

Vi är nog många som är glada att du är tillbaka som "bloggare".

puss/mamma

2009-01-23 @ 16:49:02
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Tack så mycket :D

2009-01-25 @ 21:00:23
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0