Jag räknar inte dagar, jag räknar tentor...

Just nu är det bara tenta på tenta..
Men nu är det bara en kvar!

Appropå tenta, jag skrev en tenta idag. I materialteknik. Det fanns en del grejjer jag kände mig säker på, men även en del grejjer som man lära chansa lite med.
Fick ju faktiskt reda på resultatet på tentan jag skrev i måndags ockå (energitekniktenta #2). Jag fick G, men fick ändå en 4:a i betyg :)

och nu har jag fyra dagar på mig att läsa in en hel kurs, bara med hjälp av lånade föreläsningsanteckningar. För på tisdag blir det mekaniktenta för mig.. Efter det ska jag läsa ut en bok vi hade i skissteknik och skriva en inlämningsuppgift.

Sen får jag sommar!


Kommentarer
Postat av: Renate

Jag är otroligt imponerad av dig och ditt pluggande. Den ena tentan efter den andra hela tiden. Undrar om du kommer att sova oavbrutet i två veckor när du kommer hem : )

2009-06-07 @ 14:13:47
Postat av: Ida

Hahaha :) det är inte helt omöjligt :P

2009-06-07 @ 23:37:09
URL: http://idanordlof.blogg.se/
Postat av: mormor

Hoppas att min "tumhållning" hjälper när du skriver sista tentan innan sommarlovet.

Nu måste det kännas skönt att komma hem och ta igen dig.

Chaplin hade kräkts på tre ställen när jag kom idag, vet inte om han är sjuk eller om han brukar göra så.

Må så gott!

Kram mormor

2009-06-09 @ 12:23:03

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0