sommar 2009 än så länge..

Nu har det inte blivit så mkt skrivet här igen.. Tror jag ska sluta inbilla mig att jag ska uppdatera här frekvent för det blir ju ändå inte av :P

Men det som har hänt sen jag skrev senast kan sammanfattas som: SOMMAR!
Jag är ledig just nu och försöker att njuta av så mycket sol som jag kan få tag på :)
Försöker även få i mig så mycket jordgubbar jag kan få tag på :)

(instick: blää nu försöker kusin-barnet skrämma mig med en spindel!)

men, jag har inte bara latat mig i sommar, för jag, emma och mamma har varit i linköping några dagar i emmas nya lght och målat om, tapetserat och grejjat. och jag målade hallen och betsade lite möbler ALLDELES SJÄLV! ;D

Och lite senare i veckar ska jag och emmson åka till Sundsvall några dagar och festa lite :)
Senare ska vi åka till Gotland och festa lite :) förhoppningsvis kommer vi även få se lite av ön :)

Ohh just ja! Jag fick godkänt på materialtekniktentan :) nöjd!

Såååå... det var Sommar 2009 än så länge..
..och fortsättning följer...

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0