Ett snabbt litet inlägg

Nu har jag inte skrivit nåt på ett tag igen. Jag är så dålig.
Inte orkar jag skriva nåt längre heller..
Men jag kan väl på ett litet kort sätt skriva vad som hände förra veckan:

Massa tenta plugg.
En tenta.
Lite ångest.
Två brandalarm (en brandövning och en stekpanna som blev lämnad ensam).
En resa tur och retur till Linköing.
En mysig helg med syrran.
En bra film som vi såg på söndagen (Slumdog Millionare, tung men väldigt bra film).


Denna vecka har börjat lite slött med uppstart av två nya kurser: Matrialteknik och Energiteknik.
Imorgon ska jag hämta nyklar och skriva kontrakt så att min lägenhet blir min :)
Det var allt från mig just nu!
Kram till alla :)

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0