För mycket integraler kan bli för mycket..

Hehehe :)
Det märks att man blir lite snurrig efter för mycket räknandes med matematik.
Efter en hel dag av derivator, integraler och differentialekvationer så sa man ganska roliga saker:

Av nån anledning satt vi och pratade om fåglar. Samtalet kom in på korpar.
 Jag:  Nej korpar, skator och kråkor är onda. De är onda fåglar!
 Goos:  Men det är ju bara fördommar för att dom är svarta..

Lite senare pratade vi av någon anledning om ormar och hur äckligt det skulle vara att mata dem med möss (levandes eller frysta). Alla tyckte att det skulle vara jätteäckligt.
 Jag:  Men det finns ju även vegitariska ormar..


Ja.. det ska bli skönt när tentan är över, så kankse man kan bli normal igen ;P

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Ida!

Det du skriver om matte är som latin för mig.

Jag håller tummarna allt vad jag orkar för att tentan ska gå bra.

Läste också om maten du lagat, jag tycker du är duktig med matlagning.

Isaac hade ingen större lust att gå ut så jag måste sätta på kopplet för att få ut honom.

Blåser isvindar här idag och det var jättekallt ute.

Snart är det påsk och då ses vi. Ha de så bra!

Kram från mormor

2009-03-24 @ 13:12:22

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0