Im gonna dance with somebody!

Igår var det en ganska rolig dag.
Dagen började ganska trevligt med lite sovmorgon. Har saknat sådana mornar :)
Sen var jag på stan med Ida från Maskin. Vi skulle in för att kika på jeans men jag hittade även lite annat, så nu tycker jag lite synd om min stackars student-kassa.

Lite senare så drog jag, Lovisa och hennes kompis Ib hem till Sebbes kusin :) Där var det lite trevlig förfest innan vi åkte in till Nöjesfabriken (ett STORT uteställe, han nog vart en fabrik på riktigt nån gång i tiden).
Jag hade jättekul där, det var kul att dansa lite och träffa nya människor :)

Och! Jag drack någonting där inne på Nöjesfabriken som jag trodde att jag aldrig skulle dricka när jag var ute: Te. Grönt te till och med. Trodde aldrig att det ens gick att beställa :)   Men det var gott  :)

Ha det bra!


Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0