mys-mys!

Efter en lång och tröttsam vecka med massa matematik så ska det bli lite myskväll med film ikväll :)
Hemma hos mig dessutom. Så nu har jag städat, blandat dipp och ska snart hacka lite morötter och gurka. Och letat HDMI-sladd. Totalt borta. Hmm.. ska bli intressant och se hur vi löser detta..

Och som några vet så vill jag väldigt gärna skaffa katt. Jag vill helst av allt adoptera två kater från ett katthem. Och nu har jag sett två små sötnosar som jag vill ha :)
Den som vill kika själv kan gå in på www.orebrokatthem.com  , klicka på sida 5 i menyn till vänster och där finns två fina missar som heter Mona och Mose.. Sååå fina!

Kram till alla!


Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0