Up´s and down´s

Idag har varit en ganska jobbig dag..
Jag har pluggat till en tenta som jag inte ens vet om jag kommer att klara.
Jag har klickat fram och tillbaka på SJ´s hemsida och desperat försökt få tag i en resa till Linköping. Efter tenatan imorgon så tycker jag att jag förtjänar att slappna av en helg och jag ville sååå gärna träffa min syster. Eftersom biljetterna är svindyra ( SJ är så dåliga ) så kikade jag på sista-minuten-biljetter. precis när klockan skulle slå över så slutade SJ´s hemsida att fungera. Jag susar hem direkt och spendera fler timmar på att försöka få tag i en biljett.
Och efter all stress med tentan, och eftersom jag så gärna ville åka till min syster så var det väldigt jobbigt när inget fungerade.
Men! Nu har jag en biljett! Och jag har även pratat med pappa och han har lyckats lugna ner mig, så nu känns allt bättre. Fast lite illa mår man ju inför morgondagens stora tenta.
Men nu ska jag sluta klaga.

Skrota SJ´s monopol!!

Kommentarer

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0