♪♫♪ Fångad av en stormvind ♪♫♪

Jag börjar bli ganska imponerad av ovädret utanför.
Det blåste så mycket så mitt fönster blåste upp.

Och om ca 1,5 h så ska jag ta cykeln tillbaka till skolan för att gå på skiss teknik. Sista gången!
Och idag är det ju kroki. Kanske tar med mig nån skiss hem för att lägga upp på bloggen. Så ni får se lite naket!

:)


------------------------------------

Jag tror jag spar de där skisserna ett tag till. Så nu har alla nåt att se fram emot, haha.

Jag fick nyss reda på en trevlig grej. Jag klarade duggan som jag skrev förut! Jag fick 12,5/15 p. Och den duggan var tydligen värd ett HP. Så jag är glad :)

Nu ska jag ut och springa lite innan det blir för mörkt..

Peace out!

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis Ida att du klarade duggan!

Nu väntar jag på nya bilder från dina fönster så jag får se hur gardinerna blev och hur det blev med de nya dynorna till stolarna.

Kram från mormor

2009-05-06 @ 10:58:30

Vad säger du?

Ditt fina namn
Glöm inte bort mig

Om du vill skriva din E-postadress (bara synlig för mig)

Vad heter din blogg?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0